Sunday 29 October 2017

Sogotrade Vs Optionshouse


TradeKing vs SogoTrade Review. Friday, 10 mars, 2017.TradeKing vs SogoTrade. 2016 sammenligner SogoTrade vs TradeKing Sammenlign SogoTrade og TradeKing-handelskvoter, gebyrer og generelle meglerverdier ved hjelp av diagrammet ovenfor Er SogoTrade eller TradeKing en bedre online megler Personalet bryter ned alle viktige meglerfunksjoner, priser og provisjoner belastet kundene for å bestemme den beste megleren. Det er en forskjell på 1 95 i handelsprisen for TradeKing og SogoTrade SogoTrade s per aksjekurs på 3 00 er litt mindre enn TradeKing s per aksjekurs på 4 95. Det er stor forskjell mellom TradeKing s Samlet vurdering av 4 stjerner og SogoTrade s Samlet vurdering av -1 stjerner. Bare TradeKing har en iPhone-app for mobil handel, mens SogoTrade ikke verken SogoTrade eller TradeKing har en formatspesifikk versjon av mobilapplikasjonen deres tilgjengelig for iPad App. Det er ingen resultater å vise, vennligst juster filtre eller tilbakestill sammenligningsverktøyet. Alle prisdata ble hentet fra et publisert nettsted fra og med 2 20 2017 og antas å være nøyaktig, men ikke garantert Personalet jobber kontinuerlig med sine online meglerrepresentanter for å få de nyeste prisdata Hvis du mener at dataene som er oppført ovenfor, er unøyaktige, kan du kontakte oss ved å bruke linken nederst på denne siden. For aksjekurs, annonsert prissetting er for en ordinær ordre størrelse på 500 aksjer på aksjer prissatt til 30 per aksje. For opsjonsordre kan en opsjonsreguleringsavgift per kontrakt søke. arrowdropup Tilbake til toppen. Ansvarsfraskrivelse Det er vår organisasjon s primære oppdrag å gi vurderinger, kommentarer, og analyse som er objektive og objektive Selv om alle data er verifisert av bransjens deltakere, kan det variere fra tid til annen. Drift som en online-bedrift, kan dette nettstedet kompenseres gjennom tredjepartsannonsører. Vår kvittering for slik kompensasjon skal ikke tolkes som en påtegning eller anbefaling av eller skal det forstyrre våre vurderinger, analyser og meninger Se våre generelle ansvarsfraskrivelser for mer informasjon. Reink Media Group LLC Alle rettigheter reservert. OptionsHouse vs SogoTrade Review. Friday, 10 mars, 2017.SogoTrade vs OptionsHouse. 2016 vurdering sammenligner OptionsHouse vs SogoTrade Sammenligne OptionsHouse og SogoTrade handel provisjoner, avgifter og generelle megler rangeringer ved hjelp av diagrammet ovenfor Er OptionsHouse eller SogoTrade en bedre online megler Personalet bryter ned alle viktige megler funksjoner, priser og provisjoner belastet kundene for å bestemme den beste megleren. Det er en forskjell på 1 75 i aksjekursen for OptionsHouse og SogoTrade SogoTrade s per aksjekurs på 3 00 er litt mindre enn OptionsHouse s pr. handelspris på 4 75. Det er stor forskjell mellom OptionsHouse s Samlet vurdering av 4 stjerner og SogoTrade s Samlet vurdering av -1 stjerner. Bare OptionsHouse har en iPad-app for nettbretthandel, mens SogoTrade ikke støtter enheten på dette tidspunktet. Du kan finne appen i iTunes App Store. Bare OptionsHouse har en iPhone app for mobil handel mens SogoTrade ikke. Det er ingen resultater å vise, vennligst juster filtre eller tilbakestill sammenligningsverktøyet. Alle prisdata ble oppnådd f rom et publisert nettsted fra og med 2 20 2017 og antas å være nøyaktig, men ikke garantert. Personalet jobber kontinuerlig med sine online meglerrepresentanter for å få de nyeste prisdataene. Hvis du mener at dataene som er oppført ovenfor, er unøyaktige, kan du kontakte oss Ved bruk av linken nederst på denne siden For aksjekurs, er annonsert prising for en ordinær ordre størrelse på 500 aksjer på aksjer prissatt til 30 per aksje. For opsjonsordre kan en opsjonsregulativ avgift per kontrakt gjelde. arrowdropup Tilbake til toppen. Ansvarsfraskrivelse Det er vår organisasjon s primære oppdrag å gi vurderinger, kommentarer og analyser som er objektive og objektive. Mens alle data er verifisert av bransjens deltakere, kan det variere fra tid til annen. Drift som en Internett-bedrift, kan dette nettstedet kompenseres gjennom tredje partiannonsører Våre kvitteringer for slik kompensasjon skal ikke tolkes som en påtegning eller anbefaling av, eller skal det forstyrre våre vurderinger, analyser og meninger. Se vår generelle Forbehold for mer informasjon. Reink Media Group LLC Alle rettigheter reservert. TradeKing mot Sogotrade. Both TradeKing og Sogotrade har en flat avgift struktur, noe som betyr uansett hvor mange aksjer du handler, vil du alltid bli belastet samme basisavgift Gebyret på TradeKing er 4 95 per handel, som er billigere enn Sogotrade Den sistnevnte megleren koster 5 per handel. Mens avgifter er viktige når du velger en megler, er det også ekstremt viktig å vurdere ytterligere kriterier som konto krav, megler forventninger og handelsvaner. Å opprette en konto hos TradeKing gjør ikke krever minimum innskudd Det samme gjelder Sogotrade. Både TradeKing og Sogotrade tar ingen månedlig avgift for å opprettholde kontoen. For å lære mer om hver megler, les videre. God prising på verdipapirhandler. Meget godt utvalg av investeringsinstrumenter. Solidt alternativ for rabatt Trading og Options. Pricing i gjennomsnitt med Industry. Exceptional utvalg av avanserte Tools. Great for Active Traders. Fairly Basic tilbud av Investment Options. Solid Alternativ for Options. Sign Up og få 100 Free Trades. TradeKing tilbyr opsjonshandel Denne delen av selskapets tilbud er strukturert med en basishandel avgift som belastes i forbindelse med en avgift per opsjon kontrakt Basen handel avgift er 4 95 som er lavt i forhold til andre nettbaserte meglere, og avgiften per kontrakt er 0 65. Det totale beløpet du vil bli belastet for å fullføre en handel med 10 opsjonskontrakter vil være 11 45. Sogotrade tilbyr opsjonshandel Denne delen av selskapets tilbud er strukturert med et basisavgift som belastes i forbindelse med en avgift per opsjonskontrakt Basishandelsavgiften er 5 00 som er i gjennomsnitt med frekvensen som belastes av andre nettbaserte meglere, og avgiften belastes per kontrakt er 0 50 Derfor er den totale beløpet du vil bli belastet for å fullføre en handel med 10 opsjonskontrakter, vil være 10.TradeKing tilbyr investorer muligheten til å investere i selskaps, amerikanske statsskatt, kommunale og sertifikater for innskuddsbeviser megleren ch argumenterer ingenting for å investere i statsobligasjoner og 1 00 for å investere i alle andre obligasjonstyper. Sogotrade tilbyr investorer muligheten til å investere i bedrifts - og amerikanske statsobligasjoner. TradesKings online trading plattform tilbyr streaming citater. Ved Jimsmythe 5 5 12 måneder siden. å Tradeking ca 6 måneder siden fra en megler hvor jeg betalte 2x så mye per handel Les gode anmeldelser om dem og et par av mine venner bruker dem og sa gode ting, så jeg ga dem et skudd jeg har vært veldig fornøyd med min beslutning Ikke jeg sparer bare penger på handel, men siden er enkel å bruke og jeg bruker iPhone-appen når jeg ikke er hjemme. Jeg hadde et problem tidlig på å få min andre meglerkonto slått over, men TradeKing hjalp meg og til og med refunderte meg for gebyr megleren belastet da jeg forlot dem Den eneste ulempen jeg har funnet hittil er at jeg ikke kan gjøre elektronisk overføring av midler fra kontoen min for over 10 000. De har en daglig kappe på det, så jeg måtte gjøre det over flere dager. To tommelfinger og tærer opp f eller dette firmaet. Med Tony Johnson 3 1 5 20 måneder siden. Jeg tror OZ Robot bedre enn TradeKing Første gang brukte jeg TradeKing TradeKing synes å være veldig kritisk eller 14 dager gratis prøveversjon Vennligst gå til dette nettstedet. Med simileigh 1 5 24 måneder Siden har jeg brukt Tradeking i mange år, har jeg vondt å gi dem en dårlig anmeldelse. Men de har definitivt tjent sin en stjerne. I 2014 overførte jeg min IRA til min Roth jeg utpekt 10 skatt som ble holdt tilbake for Feds, og hadde skjemaet notert per protokoll. Dessverre har jeg aldri funnet ut at 10 skatten ikke var holdt tilbake til jeg mottok min 1099-R kundeservice, og holdt meg fortalt at pengene snart ville bli trukket fra kontoen min til Feds, som jeg opprinnelig hadde oppgitt På den informasjonen sendte jeg inn skattene mine tilsvarende 24. mars 2015. Den aller neste dagen - 25. mars 2015 ble jeg fortalt av Tradeking det så ille, de er virkelig lei meg, men det er for sent for dem å betale disse pengene til Feds Wow Nå må jeg sende inn en endret avkastning. Mitt råd forblir awa y fra TradeKing og gjør forretninger med et selskap som gir nøyaktig og effektiv kundeservice, og kan fullføre enkle transaksjoner uten feil. Med solskinn10k1 1 5 2 år siden. Veldig sakte og inkompetent kundeservice. Absolutt ikke anbefale TradeKing. Hold deg unna dem. mlafirenza 4 5 3 år siden. Kostnaden per handel er så lav i forhold til de andre meglerhusene, det er definitivt verdt å registrere seg. Det har alt en nybegynner trenger. Selv om verktøyene ikke er spesielt gode, hvis du bare bruker den som en plattform å gjøre forretninger, det har alt du trenger. Og deres mobilapp er kjempebra bedre enn sine egne nettsider. Egor Barakovski. i tror ikke det. Egor Barakovski hva mangler det for en nybegynner. Egor Barakovski eller anbefaler du noen alternativer med konkurransedyktige handelsavgifter.

No comments:

Post a Comment