Monday 2 October 2017

Yahoo Finans Aksjeopsjoner


Yahoo Finance - Real-time aksjekurser og nyheter. Por portefølje funksjonalitet. Dette er en mer eller mindre god app, men hvis du ønsker å opprettholde en eller flere porteføljer det er svært dårlig implementert I stedet for å opprettholde verdier og vise dem som du ruller gjennom, det ser ut til å vente på å oppdatere verdier til du ruller over dem. Så mesteparten av tiden da du først ser dem, er de feil eller synkroniseringsverdien kan være positiv og prosentvis negativ Avhengig av hvor du er, kan det ta lang tid å korrigere verre det ser ikke ut til å bruke en gammel verdi som utgangspunkt, ofte er tallene bare tilfeldige. Så du kan sitte der og tenke at du bare mistet en masse penger. Det er smerte i baken. God service, greit app, ubetydelig operator. by seany iTunes. Yahoo Finance er en av de beste finansnettstedene på nettet. Noen av programmets brukergrensesnittendringer er et skritt fremover, noen er et skritt tilbake, men det er bedre enn mange andre programmer, og det støttes av den store Yahoo Finance-tjenesten. Jeg sluttet å bruke Yahoo Finan ce å følge min overvåkningsliste på grunn av alle Yahoo's sikkerhetsbrudd de siste årene Det er tvilsomt at Yahoo noen gang vil gjenvinne min tillit til deres evne til å beskytte dataene mine, noe som er synd fordi jeg virkelig liker tjenesten, liker jeg å bruke appen, jeg bare ikke føler meg komfortabel med Yahoo lenger. God rask måte å sjekke dine investeringer. Veldig nyttig for å overvåke mine investeringer i løpet av dagen uten å måtte logge inn på min IRA-konto. En ting å være oppmerksom på, jeg skrev inn aksjeprofilene mine i alfabetisk rekkefølge Appen setter det første elementet på slutten av listen, og så videre Det er veldig dumt og det er ingen slags funksjon SORTING er noe denne appen virkelig trenger Du kan manuelt flytte tickers opp og ned i listen, men hva en smerte. Kunder kjøpte også. Yahoo Inc YHOO Option Chain. Real-Time etter timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du har valgt ditt valg, vil det gjelde for alle fremtidige besøk til Hvis, på en du er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Bekreft ditt valg. Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search Dette vil nå være standard målside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene. Slå av din annonseblokker eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss. Yahoo Finance - Real-time aksjekurser og nyheter. Poor porteføljefunksjonalitet. Dette er en mer eller mindre god app, men hvis du vil opprettholde en eller flere porteføljer, er den svært dårlig implementert I stedet for å opprettholde verdier og vise dem når du ruller gjennom, ser det ut til å vente å oppdatere verdier til du ruller over dem. Så mesteparten av tiden når du først ser dem de er feil eller synkroniseringsverdien kan være positiv og prosentvis negativ Avhengig av hvor du er dette kan det ta lang tid å korrigere Worse, synes det ikke å bruke en gammel verdi som utgangspunkt , ofte tallene er bare tilfeldige, slik at du kan sitte der og tenker at du nettopp mistet en masse penger. Det er smerte i det bakre. God service, ok app, ubetydelig operator. by seany iTunes. Yahoo Finance er en av de beste finansnettstedene online . Noen av programmets brukergrensesnittendringer er et skritt fremover, noen er et skritt tilbake, men det er bedre enn mange andre programmer, og det støttes av den store Yahoo Finance-tjenesten. Jeg sluttet å bruke Yahoo Finance til å følge min lister på grunn av alle Yahoo's sikkerhetsbrudd de siste årene Det er tvilsomt at Yahoo noen gang vil gjenvinne min tillit til deres evne til å beskytte dataene mine, noe som er synd fordi jeg virkelig liker tjenesten, jeg liker å bruke appen, jeg føler meg ikke komfortabel med Yahoo anymore. Good rask måte å sjekk investeringene dine. Veldig nyttig for å overvåke investeringene mine i løpet av dagen uten å måtte logge inn på min IRA-konto. En ting å være oppmerksom på, jeg skrev inn aksjekartene i alfabetisk rekkefølge. Appen legger det første elementet på slutten av listen, og så på det er veldig dumt og det er ingen sorteringsfunksjon SORTING er noe denne appen virkelig trenger Du kan manuelt flytte tickers opp og ned i listen, men hva en smerte. Kunder kjøpte også.

No comments:

Post a Comment